Для успішного заліку потрібно:
- ГАРНИЙ настрій;
- Знання теоретичного матеріалу;
- Використання теоретичного матеріалу для розв'язування задач.
- Подібні трикутники (с. 80).
- Узагальнена теорема Фалеса (с. 88).
- Перша ознака подібності трикутників (с. 96).
- Друга і третя ознака подібності трикутників (с. 103).
- Застосування подібності трикутників (с. 111).
Зміст навчальної програми та вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ
Узагальнена теорема Фалеса.
Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників. Застосування подібності трикутників:
— середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику;
— властивість бісектриси трикутника.
Розпізнає на малюнках подібні трикутники.
Формулює:
узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників.
Доводить ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.
kruvosheia.blogspot.com - SEPER!!!
ВідповістиВидалити